Vacaturedetails
-
€ 2.800 - € 3.200 p/m
-
Parttime/Fulltime
-
HBO of hoger
-
Vast contract
-
Junior/Medior
-
13e maand
Vacatureomschrijving
Dit internationale bedrijf in de industriële automatisering, is wereldwijd actief op het gebied van geavanceerde software-oplossingen voor de bouwmaterialenindustrie. Je kan hierbij denken aan betoncentrales, steengroeven, asfaltfabrieken, enzovoort. We zijn op zoek naar een enthousiast- en energiek persoon, die problemen goed en efficiënt weet op te lossen en streeft naar maximale klanttevredenheid.
Verantwoordelijkheden:
- Bieden van Level 1-ondersteuning voor verschillende hardware-, software-, SaaS- en mobiele oplossingen.
- Verantwoordelijkheid nemen voor het probleem van de klant, vanaf de melding tot aan de oplossing, en de klant op de hoogte houden van de voortgang.
- Proactief reageren op de behoeften van klanten door actief te luisteren en details niet over het hoofd te zien.
- Werken in teamverband om de gestelde SLA's (Service Level Agreement) te overtreffen.
- Bijdragen aan het uitbreiden en up-to-date houden van knowledge base artikelen voor het customer supportteam.
St-Lambrechts-Herk.be